vakantieDenemarken.reismee.nl

Onze tweede dag in Denemarken.

Vannacht hebben we allemaal redelijk geslapen. Waren bijna in slaap toen er een mega klap onweer kwam. Daarna toch weer ingedommeld. Vanmorgen al weer vroeg wakker. Boris die heen en weer liep tussen de slaapkamer van Ton en mij en die van de jongens. Erg gezellig. Thuis mag dat nooit. Gezellig ontbeten en een rustige ochtend gehouden. Vanmorgen was het erg bewolkt. Vanmiddag kwam de zon steeds meer tevoorschijn en was het lekker om buiten te zitten. Ton, Nick en ik hebben een stukje gelopen naar het dorp. Rondgekeken en wat boodschappen gehaald. Vanmiddag met Jesse nog even naar het strand geweest. De held is de zee ingeweest. Mij veel te koud dat water.We zijn nog in onderhandeling over de plannen van morgen. Ton, Nick en ik willen wel een bezoek aan Kopenhagen brengen, maar onze twee andere mannen vinden het stom om een beetje te gaan rondlopen in een andere stad. ”Daar heb je toch niks aan”. Nou als ze dan echt niet willen dan gaan we met zijn drietjes. Misschien draaien ze nog bij. Het is hier in ieder geval erg rustig. Weinig mensen op het park. Wel veel muggen. (Zelfs in mijn nek gestoken). Nou tot het volgende verhaal. Groeten van ons allemaal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!