vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag tien

Hier weer onze dagelijks reisverhaal. Vandaag zijn we niet naar Legoland geweest. De voorspellingen waren slecht. Nog 90% kans op neerslag. Daar hadden we niet zo'n zin in. Er is ook weer heel wat water gevallen. In de loop van de middag is het wat gaan opklaren. Het heeft niet meer geregend, we zien de zon weer en het waait niet meer zo heel hard. De komende dagen zien er redelijk uit volgens de voorspellingen. Morgen gaan we dus opnieuw proberen om naar Legoland te gaan. Eind van de ochtend samen met Ton en Boris even naar de zee gereden. Stukje over het strand gelopen (gewaaid). Hond vond het geweldig.Vanmiddag nog even een boodschap gedaan en met Jesse en Boris nog een stukje in het bos gelopen. Morgen dus weer vroeg op. We willen rond negen uur vertrekken. Vind het wel moeilijk om mijn grote vriend hier de hele dag alleen te moeten achterlaten. Denk dan maar dat hij lekker kan uitrusten. De laatste weken heeft hij nog nooit zoveel gewandeld.

Tot morgen lieve familie.

atie

wens jullie een leuke dag naar legoland,
groetjes en nog veel plezier

Gerrit

Een fijne en hopelijk een droge dag in Legoland, waarschijnlijk hebben wij er ook een in Flevoland, dat zijn tenminste de voorspellingen, we lezen het van avond wel weer.
groeten aan allen en veel plezier

atie

nog maar drie dagen jongens en meisje geniet er van .
groetjes en tot kijk.