vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag veertien. De terugreis.

We zijn weer veilig thuis. Gisteren na een hel lange dag in de auto waren we rond 20.00uur weer in Almere. Het begon allemaal voorspoedig. Na ontbijt, aankleden en de laatste spullen inpakken hebben we de auto ingeladen. Bij de receptie hebben we de stroom en water betaald die we de afgelopen week verbruikt hebben. Om kwart voor negen reden we weg. Via de binnenwegen richting snelweg. Rond half elf reden we Duitsland al binnen. Om elf uur even een kleine stop op een parkeerplaats om vervolgens weer verder te reizen. Helaas liep het toen minder voorspoedig. We kwamen in een afschuwelijke file terecht. Deze bleek 25km. te zijn en ontstaan door wegwerkzaamheden bij Hamburg. We hebben tot kwart over drie in de file gestaan. Het schoot niet op. Uiteindelijk moest alles naar 1 baan toe. Er was geen mogelijkheid om ergens te stoppen. Dus ieders humeur was een flink stuk gedaald. Toen we eindelijk uit de file waren zijn we op de eerste de beste parkeerplaats gestopt. Hondje verzorgd, zelf wat gegeten en gedronken en de benen even goed gestrekt. Wat een afknapper na zo'n leuke vakantie. Daarna zijn we flink doorgereden. Nog een keer gestopt om te tanken. Om ongeveer 18.10uur waren we bij de Nederlandse grens. Nog even een kleine pauze. Toen door naar Almere. Dat laatste stuk is dan ook best een eind. Helaas zit de vakantie erop. Het gewone leven gaat weer beginnen met school en werken. We hopen dat jullie het leuk vonden om onze verhalen mee te lezen. Ik vond het in ieder geval leuk om erover te vertellen. Een fijne zondag allemaal. Liefs van ons vijfen en Boris.