vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag elf Legoland.

Zo hier ons verslag van Legoland. Om half acht vanmorgen opgestaan. Zag er veelbelovend uit. Zonnetje en weinig wind. Nadat we Boris goed uitgelaten hadden zijn we om negen uur vertrokken. Het was precies een uur rijden naar Billund. Het zag er niet heel druk uit. Alleen bij de kassa's ging het allemaal erg traag. Uiteindelijk waren we in het park. Als je binnenkomt hebben ze overal dorpjes en bekende plekken van lego gebouwd. Dat was erg leuk om te zien. Zo hadden ze ook een Nederlands landschap nagebouwd, en een stuk van Amsterdam. De nodige winkeltjes zijn bekeken en we zijn in verschillende attracties geweest. De wachttijd was niet langer dan 10 minuten. Dat was dus zeer prettig. Vanmiddag patatjes gegeten met kipnuggets en Ton iets met vis erbij. In de loop van de middag begon de lucht erg donker te worden en begon het te regenen. Om een uur of vijf hadden we alles wel gezien en gedaan en waren we het allemaal zat. We zijn weer richting ons kamp gereden. Om ongeveer kwart over zes waren we hier weer terug. We werden uitzinnig begroet door onze lieve blonde labrador. Nu zijn we allemaal vreselijk moe. Zometeen nog een broodje eten en verder niets vanavond. Nog twee dagen genieten in Denemarken. Dan gaan we weer richting huis. Hopelijk nog even mooi weer dan kunnen we nog een keer naar het strand. Tot morgen allemaal. Ga de leukste foto's erop zetten.

marcel

Leuk hoor!, have fun en tot gauw!