vakantieDenemarken.reismee.nl

De vierde dag.

Vanmorgen besloten om niet richting Kopenhagen te rijden. Mijn moedergevoelens hielden me tegen om twee van mijn jongetjes alleen achter te laten. Met ze meegeweest naar het zwembad . Daar hadden ze het hele bad voor hun alleen. Het was vanmorgen bewolkt. Vanmiddag kregen we het zonnetje steeds meer te zien en was de temperatuur aangenaam. Na de gezamenlijke lunch heerlijk buiten gezeten. Gelezen, gepuzzeld, en de mannen een urenlang spel Monopoly gespeeld. Eind van de middag met zijn allen gaan wandelen naar de zee. Boris zag het water en sleurde me bijna de zee in.Net buiten zitten eten. Nu vast wat inpakken en dan vertrekken we morgen aan het einde van de ochtend naar onze volgende lokatie. Dan hopen we dat de internetverbinding iets beter is. Vooral het uploaden van foto's is een langdurige geschiedenis. Lieve familie een prettige avond verder en tot morgen.

Reacties

Reacties

Gerrit

Beste Allemaal,
Bedankt voor het bericht en voor morgen een goede reis naar de volgende bestemming.
Groeten en tot horens.

Opa Jan

Lieve allemaal,

Voor morgen een goede reis met veel mooi weer en opgepast hoor ook in Denemarken heeft rechts voorrang.

Groetjes Opa Jan

Gerrit

Aan het begin van dit tweede deel van de vakantie wens ik jullie weer heel veel plezier en het huisje ziet er ook leuk uit. Ook namens Atie de hartelijke groeten en als ik morgen bij haar ben zal ik even uitleggen hoe ze ook een berichtje kan schrijven, want dat lukt weer niet.
Groeten aan allen,
Gerrit

atie

wat een leuk huisje op naar het volgenden project.
nog veel plezier en mooi weer
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!