vakantieDenemarken.reismee.nl

De vijfde dag

Vanmorgen alweer vroeg wakker. De meeste spullen hadden we gisterenavond al ingepakt. Na ontbijt, douchen en de laatste spullen weer ingepakt te hebben zijn we de auto gaan inladen. Wat gemopper en passen en meten en alles zat er weer in. Sleutels bij de receptie ingeleverd. Nog betaald voor de stroom en tot ziens. O, ja we hadden ook nog een hond bij ons. Helemaal niets voor betaald.

Wink
Dat geld geven we wel aan iets anders uit.Om 10.00uur vertrokken. Bij de supermarkt even wat te eten en te drinken gehaald. Via de grote tolbrug naar de provincie Funen.Om ongeveer half twaalf een uitgebreide stop gemaakt. DOMINO PIZZA hadden de jongens zien staan. Vooruit jullie pizza om half twaalf in de ochtend. Wij een gezond broodje met rosbief en rucola sla. Om ongeveer half twee op de plek van bestemming, Midden in een prachtig bos. Ingecheckt bij de receptie en we mochten het huisje al in. Ziet er super uit. Veel netter en frisser dan het vorige huisje. Prachtige omgeving. Moet gaan lukken om het hier tot zondag uit te houden. Hadden we in het vorige park een muggenplaag. Zodra je hier op het terras staat dan wordt je omsingeld door wespen. Dus niet echt rustig buiten zitten. Ook met Boris oppassen dat hij geen wesp ophapt. Eind van de middag nog wat boodschappen gehaald en net een rondje over het park gelopen. Tot morgen allemaal.