vakantieDenemarken.reismee.nl

de zesde dag alweer

Wat vliegen de dagen voorbij. De afgelopen nacht hebben we allemaal prima geslapen. We zagen op internet dat jullie in Nederland bijna weggespoeld zijn vandaag. Hebben wij hier niets te klagen. Afgelopen nacht heeft het geregend. Overdag hebben we heerlijk weer gehad. Zonnig. Thermometer gaf 27 graden aan. Eind van de middag leek het te betrekken. Het rommelde wat, maar geen regen. Na vanmorgen een was te hebben gedraaid hier op het park en een rustige ochtend gehouden te hebben zijn we met zijn vijven naar Middelfart gegaan. Beetje rondgelopen. Niet echt heel boeiend. Daarna de nodige boodschappen gedaan en toen weer terug. Hondje hadden we voor het eerst alleen gelaten. Was erg blij ons weer te zien. Uitgebreid gelunched en toen naar het zwembad. (alweer met zijn vijven) Zowel binnen en buitenbad waren we de enige. Heerlijk! Vanavond schnitzels gebakken en alweer patat. Zometeen een spelletje Monopoly. Hopelijk morgen weer een mooie zonnige dag. Liefs uit Middelfart.

Gerrit

Fijn dat jullie een rustige ochtend hebben genomen want ik ben onderhand bekaf, ik ben even alleen naar Albert Hein geweest, ook even rond gelopen en dat was ook niet boeiend.
Ik wens jullie weer een mooie en belevenis volle dag en tot horens, groeten aan allen en een aai voor boris