vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag zeven.

Had ik het gisteren nog over het weer dat we hier niets te klagen hadden. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Hebben we gisterenavond nog prachtige foto's gemaakt van de zon, later op de avond was de lucht een en al bliksem. Overigens wel heel mooi om te zien. Natuurlijk regen erbij. Helaas vandaag de hele dag bewolkt en af en toe regen. Hebben vanmorgen nog een was gedraaid maar die droogde helemaal niet. Eind van de middag maar in de droger gegooid hier op het park. Erg makkelijk.De jongens zijn vandaag niet de deur uit geweest. Laat zich raden wat ze gedaan hebben. Ton en ik hebben een flinke wandeling gemaakt van 6 km. Vanuit het bungalowpark loop je zo een prachtig natuur gebied in. Er lopen herten rond. Die hebben we ook gezien en er liep een haas vlak voor ons op het pad. Was een prachtige wandeling. Zometeen eerst aan de koffie en dan gaan we de spullen zoveel mogelijk weer inpakken. Morgenochtend moeten we om 10.00uur uit dit huisje zijn. We gaan dan op weg naar onze laatste bestemming. Het is maar ongeveer 120km rijden. Dus niet heel ver. Nou tot morgen allemaal. Een fijne zaterdagavond.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anneke & Karel

God morgen (Goede morgen)

Het is hier ook weer continu soppen, lekkere natte zomer hoor. De regen klettert inmiddels weer op het dakraam. Goed voor de plantjes moet je maar denken. Misschien als jullie 120 km verderop zijn, regent het misschien Legosteentjes!

Het ziet er allemmal goed uit daar.

Hej Hej (Tot ziens)

Mams & Paps