vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag negen met veel regen.

Wat zal ik voor leuks vertellen. Het regent bijna de hele dag, het stormt en het is koud. Niet meer dan 15 graden. Wel lekker geslapen vannacht. Rustig aan gedaan vanmorgen. Eind van de ochtend naar het zwembad gegaan. Was errrrrrrrug druk. Mogen ook mensen van buiten het park een kaartje kopen. Op het park zelf zijn nauwelijks mensen. De jongens waren dus al snel weer uitgezwommen. Hingen er ook nog bordjes dat ze zonder badkleding moesten douchen. Nou toen waren de heren helemaal snel weg. Werd gelukkig niet gecontroleerd of je dat wel deed. Vanmiddag nog maar wat boodschappen gehaald. Betere supermarkt als gisteren gevonden. Verder hangen we in het huisje. Laptoppen, lezen, eten en drinken. Hopelijk morgen beter weer want dan willen we naar Legoland. Met zulk weer heb ik daar niet echt veel trek in. Nou allemaal een fijne avond en tot morgen. Groeten uit een koud en nat Denemarken.

Gerrit

In de hoop dat het vandaag weer droog en zonnig mag zijn wens ik jullie fijne dag en lees dan in de avond wel wat het geworden is, hier is het ook nog steeds slecht.
Groeten aan allen en tot horens