vakantieDenemarken.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Mirjam en de rest

Reacties

Reacties

Marcel (je broer:-))

Leuk ben benieuwd!

Opa Jan

Kijk er naar uit

Mams en paps

Inmiddels hebben we vernomen dat jullie met je (Deense) Labrador goed zijn aangekomen.

Vakantie=is lekker genieten!

Opa Hartsuiker

Bedankt voor jullie reisverslag, graag had ik een foto gezien van Ton met boris in zijn armen de trap op.
Fijn dat de reis verder goed verlopen is, geniet er lekker van en ik kijk uit naar het volgende verslag.
Allen de hartelijke groeten en een aai voor boris en veel plezier.

Anneke & Karel

God tur,hyg dig.
(Goede reis, veel plezier)

Gerrit

Voor morgen weer een goede reis naar jullie laatste vakantie bestemming en ik hoop dat dit nog zeven hele mooie en zonnige dagen zullen worden, we kijken weer uit naar de verslagen en foto's want die zijn geweldig.
Groetjes,
Gerrit

Gerrit

Bedankt voor de foto's en film erg leuk en mooi en wat heeft Ton een succes bij de vrouwen, misschien is ze wel in bouw pakket verkrijgbaar en kan hij er een mee nemen.
Fijne en mooie dagen wens ik jullie en tot horens maar weer, groeten aan allen

Gerrit

Hallo Allemaal,
Bij deze wens ik jullie een hele fijne laatste vakantie dag en voor morgen weer een voorspoedige thuis reis en veel dank voor de dagelijkse verslagen van van alle belevenissen, die ga ik nog missen ook.
Groeten en tot ziens,
Gerrit


Groeten aan allen

marcel

goeie reis alvast! tot morgen, korte broek aan want het wordt hier warm:-))

Gerrit

Morgen een goede reis naar een zonnig Nederland, hoewel het dan al weer gauw afgelopen is, vandaag was het hier prachtig en zijn we de hele middag in haven geweest daar zijn de botter dagen weer begonnen en het was heel gezellig, morgen gaan we er weer heen.
Groeten aan allen en tot horens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!