vakantieDenemarken.reismee.nl

Dag dertien. Laatste dag in Denemarken.

Vandaag onze laatste dag in Denemarken. Morgen gaan we dit mooie land verlaten en dan weer terug naar Nederland. We hebben eigenlijk best wel veel gedaan vandaag. Vanmorgen na het ontbijt zijn we met Mitchell en Jesse en hond naar het Henne strand gereden. Stukje langs het strand gewandeld. Hond weer een stuk het water ingelopen. Weer terug zijn we rond kwart voor een naar het dorp gereden. Daar hebben we betaald om twee fietsen te huren die op een oud spoor lopen. Dat spoor loopt tussen Norre Nebel en Nymindegab. Je kan met maximaal 3 personen op een fiets zitten. Een moet fietsen en er zit een bankje naast waar de andere op kan zitten.Onderweg is er een soort van piknickplaats waar je kunt stoppen. Aan het eind van de route moet je de fiets omdraaien en dan weer terug. Nadeel alleen op de terug weg is dat tegemoetkomende fietsen voorrang hebben en dat je dan elke keer je fiets van de rails moet tillen. Dat was best wel zwaar. Het was erg leuk. Ook de jongens hebben er van genoten. Op de terugweg hebben we nog een ijsje gegeten. Terug in het dorp (redelijk vermoeid) hebben we nog even wat boodschapjes gedaan. Wat eten en drinken voor de terugreis. Terug op het park ben ik met de jongens nog een uurtje naar het zwembad geweest. Het was nu erg rustig. Daarna hebben we gegeten. Nu zijn de jongens naar het hoofdgebouw om al het muntgeld te vergokken.We gaan straks de spullen grotendeels inpakken en vertrekken morgenochtend na het ontbijt.De planning ligt rond 9.00uur. Hopelijk hebben we een voorspoedige terugreis en zal ik morgenavond of zondag nog een berichtje over schrijven. Voor nu allemaal nog een prettige avond. Liefs uit Denemarken.

Anneke & Karel

God morgen (Goedemorgen)
Dav (Hallo)

Wat een actieve mannen allemaal op zo'n laatste dag.
Kunnen ze thuis weer bijkomen. Het ziet er allemaal leuk uit met dat fietsen op de rails. Misschien een extra baantje rails, Almere - Lelystad!

Het is nog voor 09.00 uur als we met dit berichtje bezig zijn.
Als jullie vertrekken of inmiddels vertrokken zijn:

Kom godt hjem (Kom veilig thuis).
Hej hej (Tot ziens).